Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariestads BoIS FF F16 födda 08/09

Följ

F16 födda 08/09

Följ oss för uppdateringar
Följ
Mariestads BoIS FF
F16 födda 08/09

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 30 aug 2023 Hanna Bremer

Hej på er!

Jag kom precis på att jag glömt att lägga ut länken till tjejernas Newbody-försäljning även här. Jag ber om ursäkt för detta men här kommer den nu:

Vi får pusha våra tjejer att sälja mycket så att de kan hitta på många roliga saker tillsammans! // Hanna

• 24 maj 2023 Lollo Johansson

OBS!!
    Lite ändringar i domarschemat på söndag pga sjukdom, så detta gäller nu :

Plan "Klassfotbollen"
    9,00 Felicia Clara
    9,20 Maria Othilia
    10,0 Felicia Clara
    10,20 Stina Esther
    10,40 ElsaD Vera
    11,20 Klara Freja
    12,40 Layale ElsaD
    13,20 Layale ElsaD

Plan "Vänerenergi"
    9,40 Maria Othilia
    11,20 ElsaD Vera
    11,40 Swea Felicia
    12,00 Swea Felicia
    12,20 Swea Elsa.B
    12,40 Swea Elsa.B

• 23 maj 2023 Christina Isacson

Lite ändringar i domarschemat på söndag, då även 09 kommer att döma då (så inte lika många matcher för er)

Plan "Klassfotbollen"

Gul - Elsa B, Vera och Clara

• 2 maj 2023 Hanna Bremer

Hej!
    På föräldramötet bestämde vi att tjejerna skulle fixa fika som de skulle sälja på hemmamatcherna.

Nu har vi satt ihop grupper som ansvarar för fika på hemmamatcherna. Om man inte kan det datum man är uppsatt på ansvarar man själv för att byta med någon inom “färggruppen”. Blir man uttagen till match går det givetvis före. Ni som är ansvariga ordnar själva med det fika som ska säljas, antingen hembakat eller köpt. Det bestämmer ni själva. Det räcker med en eller två sorters fika. Vi ser till att det finns kaffe, te, muggar etc.

Ni som är ansvariga för fika samlas i Bois klubbrum, samma tid som de som samlas för match. Vi ser till att allt material, instruktioner samt prislista (QR-kod) finns på plats när ni kommer. Skulle något ta slut är det viktigt att ni meddelar Sara B eller Hanna B.

Grupperna kommer i ytterligare ett meddelande då allt inte fick plats i samma meddelande.

// Hanna

• 25 apr 2023 Hanna Bremer

Hej på er!
    Jag vill bara påminna om att tjejerna har ett tag kvar för att sälja Newbody. Den 8:e maj är sista dagen. Ha det gott! // Hanna

• 4 apr 2023 Hanna Bremer

God morgon!
    Igår la Monica ut information om vårens Newbody. Här nedan kommer länken till 08:ornas "egen" försäljningssida. Vår försäljning startade officiellt igår. Kom ihåg gå in och registrera er. Den 8 maj är sista dagen för att lägga och klarmarkera er order. Har ni frågor är det bara att ni hör av er. Jag ska göra mitt bästa för att svara på dem. Ha det riktigt gott! // Hanna

• 13 okt 2022 Josefine Thorold

Betalning av Mariestadshäften till Bois bankgiro 5758- 6927. 200 kr. Skriv att det gäller Mariestadshäften, barnets namn och lag (F14).

• 11 okt 2022 Josefine Thorold

Hej!
    Nu är det dags att sälja Mariestadshäften! Alla tjejer kommer att få med sig två st var att sälja så att vi tillsammans hjälps åt med försäljningen.
    Kom ihåg att hela 100-lappen är förtjänst, 50 kr till föreningen och 50 kr till laget!
    Häftena kommer att delas ut ikväll på avslutningen.

• 22 aug 2022 Hanna Bremer

Hej på er!

Jag har precis fått meddelande från Caroline att höstens Newbody-försäljning startar idag. Elsa kommer ta med sig katalogerna till kvällens träning. Här nedan bifogar jag länken till tjejernas försäljningssida.

Mer info kommer från Caroline längre fram.

Har ni frågor är det bara att ni hör av er! // Hanna