Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariestads BoIS FF F16 födda 08/09

Följ

F16 födda 08/09

Följ oss för uppdateringar
Följ
Mariestads BoIS FF
Fotboll
F16 födda 08/09

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 28 nov 2021 Hanna Bremer

Hej igen!

Här kommer ytterligare en påminnelse om att lägga in era beställningar före klockan 20 idag.

Ha en skön söndagskväll! // Hanna

• 27 nov 2021 Hanna Bremer

Hej! Här kommer en påminnelse om att det är sista dagen att lägga godisbeställnimgen imorgon. Jag skulle uppskatta om alla lagt in beställningarna senast kl 20.00. Då kan jag avsluta beställningen imorgon kväll. Skulle det vara problem för någon av er att vara klara kl 20 får ni höra av er till mig. // Hanna

• 24 nov 2021 Lisa-Marie Lundh

Hej! Påminnelse om insamling av loppisgrejer idag 17.45-19.30. Bäckelundsg 16 🌟

• 23 nov 2021 Hanna Bremer

Hej igen! Jag glömde påminna om att det är sista dagen för att registrera godisförsäljning nu på söndag den 28:e.

• 23 nov 2021 Hanna Bremer

Hej på er!

Nu är det dags för insamling av loppissaker. Imorgon mellan 17.45 - 19.30 är ni välkomna att lämna saker på Bäckelundsgatan 16. // Belinda, Lisa-Marie och Hanna

• 11 nov 2021 Pamela Wedin

Jag kommer inte in på länken för tryffel försäljning. Mvh Pamela

• 8 nov 2021 Hanna Bremer

Hej på er!

Igår fick ni ett brev från mig, Belinda och Lisa-Marie. I brevet skrev vi att ni skulle få ytterligare information om försäljningen via Superpengen - här kommer den.

Era tjejer kommer under veckan att få broschyrer med utbudet från Superpengen. Det är tre olika broschyrer, en med tryfflar, en med polkagrisar och en med julgodis. Ni väljer själva om ni vill sälja från alla tre broschyrerna eller om ni väljer att sälja från en eller två. Tyvärr måste man registrera sig på tre olika ställen om man ska sälja från alla tre. Länkar till de olika försäljningarna ligger här nedan. Försäljningen ska vara klar och registrerad senast den 28:e november.

Länk till polkagrisar:

Länk till julgodis:

Länk till tryfflar:

Hoppas nu att tjejerna säljer riktigt mycket så att de får åka på roliga cuper!

Hör av er om ni har frågor! // Hanna

• 7 nov 2021 Caroline Almered

Toppen! Har en hel källare med miljoner saker så det ska nog gå att hitta en del!

• 7 nov 2021 Sofie Wiik

Jättebra!!

• 7 nov 2021 Hanna Bremer

del två...

Försäljning av godis via superpengen.se
    Tre olika försäljningshäften delas ut under v 45, och som spelare väljer man om man vill sälja ur en, eller alla. Bläddra och fundera vilken som kan vara lämpligast.
    Länk och ytterligare info kommer inom kort.

Loppisbord på Stjärnglädje
    Under v 49 har laget ett bokat bord för försäljning. Tjejerna kommer samla ihop saker att sälja till förmån för laget. Toppen om alla spelarna kan bidra med någon/några saker till lagets bord. Vet inte med er andra, men det brukar kunna gömma sig en del saker därhemma som kanske skulle fungera bättre i någon annans hem😉.
    Insamling av saker sker under vecka 47, och återkommer med ytterligare information.

Hör gärna av er med tips och idéer som kan gynna laget!
    Ni når oss på nedanstående mail.
    Mvh
    Hanna Bremer, hanna.bremer54@gmail.com