Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariestads BoIS FF F12 födda 12

Följ

F12 födda 12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 9 maj 2021 Therése Bådenlid

Hej
    Vet inte om planerna även är stänga idag, men Nova kommer inte på träningen idag om det är någon

• 9 maj 2021 Maria Schough

Hej på er alla!
    Idag är sista dagen att betala mariestadshäftena , hur ni gör står i nyhetsinlägget ”försäljning i vår”.
    Jag hoppas även ni lagt in era beställningar för New Body, det var sista dagen för det den 7 maj. Jag ber om ursäkt att jag ej hann påminna er om det innan, jag hade nämligen helt missat det! hör gärna av er vid frågor 0738538088
    Mvh Maria Schough

• 19 apr 2021 Maria Schough

Hej igen!
    Under träningen på onsdag kommer mariestadshäften delas ut. Jag har redan fått önskemål från föräldrar i laget att få fler än 2 st häften att sälja. Är det någon mer som önskar fler än två? Kontakta mig isåfall så fixar vi det
    Mvh Maria 0738538088

• 15 apr 2021 Maria Schough

Hej på er!
    Som ni kanske sett så kommer vi även sälja Mariestadshäften under våren, Caroline skickade info om det tidigare idag. Vi kommer bli tilldelade två stycken häften var, men det finns möjlighet att lämna tillbaka de man inte får sålt och även få fler om man vill ha. Jag har varit och hämtat dessa idag och kommer dela ut dem till tjejerna på nästa träning. Hör gärna av er till mig om ni hellre vill hämta dem hemma hos mig eller om ni har andra frågor.
    Mvh Maria

• 24 mar 2021 Åsa Furustam

Hej!
    Majken kommer inte på träningen idag.
    Med vänlig hälsning, Åsa

• 24 mar 2021 Frida Tropp Hurtig

Hej, Alice kommer inte på träningen idag, mvh Frida

• 21 mar 2021 Jenny Holmén

Tack Maria..Super ju! Då ger jag ditt namn o nummer till Carolin som hon heter som har hand om detta! Vi syns framöver!

• 21 mar 2021 Erica Williamsson

Åh vad bra Maria, tack!

• 21 mar 2021 Maria Schough

Jag kan ta hand om försäljningen i år😁

• 21 mar 2021 Erica Williamsson

Ja precis, rullande är bra! Åsa fortsätter i styrelsen ett år till och tvätt av matchkläder blir säkert som förra året att man får ett ställ för säsongen. Så vem känner sig manad att ta hand om försäljningen?