Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariestads BoIS FF F12 födda 12

Följ

F12 födda 12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 21 mar 2021 Jenny Holmén

Hej på er. Nu vill de ha ett namn på näste säljansvarig för laget. Det gäller ju newbody o Mariestadshäftet.
    Någon som känner sig manad? Vi pratade ju om att ha det rullande o nu har jag kört ett par gånger. Hör av er här så att jag kan lämna ett nytt namn till de ansvariga. Hälsningar Jenny Holmén

• 6 sep 2020 Caroline Öhlund

Ledsen Jenny vi hade inte fattat att du väntade på våra inlägg, Lillys order är iallafall inlagd nu. Tack för att du fixar åt laget!

• 6 sep 2020 Jenny Holmén

Känns som att jag tjatar men jag påminner igen om att registrera sin försäljning inom kort. Det är ca 1/3 i vårt lag som inte lagt in något. Jag måste skicka in vår beställning ikväll!!

• 4 sep 2020 Jenny Holmén

Hej.. vill påminna om att på söndag 6/9 är det sista dagen att registrera newbodyförsäljningen!

• 25 aug 2020 Jenny Holmén

God kväll.. har nu delat ut newbodykataloger igen. Tror det är någon som inte fått dock. Hör gärna av er till mig om ni vill hämta en katalog. Kan ta med till träningen på söndag annars. Dock var det ganska kort tid att sälja denna gång (tom 6/9).
    Hörs igen!

• 30 maj 2020 Jenny Holmén

Påminner om att det imorgon är sista dagen att betala för Mariestadshäften samt Newbody. Skriv barnets namn, vad det är som sålts samt vilket år barnet är född.. se tidigare utskick.. ha en bra kväll!

• 26 maj 2020 Jenny Holmén

God kväll.. om det är någon som inte fått sålt sina Mariestadshäften så kontakta mig för att lämna tillbaka denna veckan.. de häften som inte återlämnas innan söndag måste man betala för.
    Jenny (iddes mamma) 0736283030

• 19 maj 2020 Jenny Holmén

Hej.. jag kan ta emot de Mariestadshäften som inte blivit sålda på träningen på söndag 24/5. De ska betalas in senast 31/5 enligt tidigare utskick..

• 12 maj 2020 Erica Williamsson

Hej! Det gick ut ett meddelande tidigt i år men då hade vi ju inte börjat träna än. Se avgifter här: http://www.mariestadsboisff.se/Document/Download/1426693/8789039

• 12 maj 2020 Jenny Holmén

Hej.. tror jag missat betalning av fotbollen.. finns säkert något meddelande någonstans som jag inte hittar. Betalar in på det vanliga bankgirot antar jag men hur mycket?