Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariestads BoIS FF F12 födda 12

Följ

F12 födda 12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 8 maj 2020 Jenny Holmén

God kväll! Här kommer en påminnelse om att söndag är sista dagen för att registrera sig och slutföra sin beställning för Newbody. Som sagt, glöm inte att klarmarkera er beställning! Ha en bra helg!

• 4 maj 2020 Johan Bådenlid

Ok, tack för att du kollade igen👍

• 4 maj 2020 Jenny Holmén

Nu har jag kollat igen med högre makter o 50 till lagkassan o 50 till klubben är det som gäller. Så har det alltid varit i BoIS. Det är säkert olika i olika klubbar.. vi får rätta oss i ledet..
    lycka till med försäljningen, o som sagt jag återkommer om hur länge vi har på oss att sälja..

• 3 maj 2020 Johan Bådenlid

Jo jag vet, står inget om 50/50 där. Har sålt dessa tidigare och då 100% går till lagkassan. Skriver inte detta för att gnälla, utan undrar bara om det verkligen är rätt. Har även pratat med en i styrelsen på BoIS, hon sa 100% till lagkassan. Vill så klart att våra tjejerna ska få så mycket valuta som möjligt. Tycker i alla fall att det ska gå ett varv till och kolla om det stämmer.

• 3 maj 2020 Erica Williamsson

Det kan man hitta info om här: https://www.mittmariestad.com/vara-med-i-mariestadsh-ftet

• 2 maj 2020 Johan Bådenlid

Vem har sagt det? Har aldrig hört talas om nån klubb som gör så med dessa häften. Låter väldigt konstigt tycker jag.

• 2 maj 2020 Jenny Holmén

50kr till vårt lag o 50kr till klubben..

• 2 maj 2020 Johan Bådenlid

Om vi nu säljer häftet för 100 kr via laget, var går då de andra 50 kr? Är 100% vinst på dessa

• 2 maj 2020 Jenny Holmén

Försäljningen för newbody pågår till 10e maj. Man registrerar sig enligt tidigare anvisningar o fyller i sin beställning. Det är viktigt att komma ihåg att klarmarkera sin order innan den 10e../Jenny

• 2 maj 2020 Jenny Holmén

Hej.. nu har jag fått Mariestadshäften som vi ska sälja. De kostar 100kr o 50 utav dem går direkt till vårt lag. Vi har fyra häften per barn att sälja. Det går att lämna tillbaka i värsta fall. Det kommer komma ut info hur länge försäljningen pågår samt vilket bankgironummer som gäller vid betalning. Det som är viktigt när man betalar in för både newbody o häftet är att man märker betalningen med barnets namn och årtal (alltså -12).
    Häften delas ut på träningen imorgon söndag!
    Hälsningar Jenny